23 Mayıs 2009

Garanti Bankası

Garanti pazarlama dünyasında liderliği üstlendi. Bu yıl ki yeniliklerinden biri Doritos ambalajlarında çıkan şifre ile GarantiCepBank’dan para ödülleri kazanma şansıydı. Tabi bu model diğer markalar tarafından da kullanıldı. Kampanya kurgusu markaların çok önemli bir sorunu olan, “ödülleri müşterilere ulaştırma” sorununu çözdü ve cepbank’ın daha fazla kişiye ulaşmasını sağladı. Dünyada ilk defa bir bankacılık ürünü promosyon malzemesi olarak kullanıldı. Projeyi mobil pazarlama ajansı Aerodeon geliştirdi. Bir başka yenilik de Garanti’nin İstinye Park’daki ve Bağdat Caddesi'ndeki insansız şubeleri. Şubeler tamamen ATM’lerden, internet erişimi olan bilgisayarlardan ve telefon bankacılığından oluşmaktadır. Çok şık ve yenilikçi. Bu şube konsepti dünyada ilk bile olabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder